|
Vergeet je drukbestand niet goed te keuren |
|
|
|
Als je bij ons stickers bestelt, kun je na betaling je drukbestand uploaden. Dit drukbestand moet je daarna ook nog goedkeuren, anders worden je stickers niet gedrukt. Het komt nog wel eens voor dat mensen dit vergeten. Waarom moet je je drukbestand goedkeuren? En hoe werkt dat? Op die vragen geven we antwoord in dit blog. |
Wij vragen je om je drukbestand goed te keuren, om te voorkomen dat de verkeerde afbeelding en/of tekst op je sticker gedrukt wordt. Dit geldt ook als je een ontwerp maakt met de ontwerpmodule. Als je een bestelling plaatst, word je automatisch door alle stappen geleid. Je komt dus automatisch bij de stap waar je je drukbestand moet goedkeuren.
Bestand goed keuren via je gebruikerspagina
Niet alle klanten leveren meteen na het bestellen een drukbestand aan. Wil je dit later doen? In de bevestigingsmail die je krijgt als je een bestelling plaatst, zit een knop Besteloverzicht. Door op die knop te drukken, kom je op je gebruikerspagina. Via die pagina kun je alsnog op later termijn je bestand uploaden en goedkeuren. Mocht de knop niet werken, dan kun je ook op de link Klik hier voor je besteloverzicht klikken. Overigens kun je ook op je gebruikerspagina komen door in te loggen. Deze optie werkt alleen als je je geregistreerd hebt als klant.
Bekijk welke acties nodig zijn op je gebruikerspagina
Op de gebruikerspagina kun je precies zien welke acties er nog nodig zijn. Ook ontvang je een e-mail als een bepaalde actie nog niet is uitgevoerd. Binnenkort gaan we ook herinneringen versturen als mensen binnen een bepaalde termijn niet betaald hebben, geen drukbestand hebben aangeleverd of het drukbestand niet hebben goedgekeurd. De reden dat we dat gaan doen, is dat we merken dat deze stappen nog wel eens vergeten worden.
Pas na goedkeuring stickers drukken
Wij gaan pas stickers drukken als alle stappen doorlopen zijn. Vandaar dat het belangrijk is om je mailbox in de gaten te houden. Ook kun je zelf op je gebruikerspagina nakijken of je alle stappen voltooid hebt. De levertermijn gaat in op het moment dat wij de betaling binnen hebben (met uitzondering van op rekening) en het drukbestand is goedgekeurd. Dit moet voor 12.00 uur 's middags gebeurd zijn, anders komt er nog een werkdag bij. Heb je je stickers snel nodig? Vergeet dan niet om alle stappen zo spoedig mogelijk te voltooien. Des te eerder heb je je stickers in huis.
Meer informatie en voordelen van registreren
We krijgen ook regelmatig vragen over wanneer iemand zijn order geleverd wordt. Dit kun je ook zien op de gebruikerspagina. Als je alle stappen hebt voltooid, verschijnt daar de verwachte verzenddatum. Daarnaast kun je via je gebruikerspagina herhalingsorders plaatsen en je offertes bekijken. Meer informatie over een herhalingsorder plaatsen vind je in ons blog Zo werkt het plaatsen van een herhaalorder. Meer informatie over de gebruikerspagina vind je in het blog Volg je bestelling via de gebruikerspagina. Herhalingsorders plaatsen en je offertes bekijken kan alleen als je je geregistreerd hebt als klant. Vandaar dat wij je aanraden om je aan te melden als je voor het eerst bij ons bestelt. Vragen? Neem contact met ons op.
|
|
|
|
|
|