Wat is het bestelproces? |
|
Het bestellen van stickers bij Sticker.nl is vrij eenvoudig. In een aantal stappen bestel je snel en veilig je stickers online.
Stap 1: Kies je product
Selecteer je gewenste product (door op info te klikken bij de verschillende keuzes krijg je meer informatie). Wanneer je alles hebt geselecteerd, verschijnt er onderaan de pagina een prijzenoverzicht. Klik de prijs van gewenste oplage en levertijd aan. Vervolgens laat de samenvatting je keuze nog eens duidelijk zien. Klik daarna op "In winkelwagen". Wil je nog een product kiezen klik dan op "Verder winkelen". Is je bestelling compleet, klik dan op "Verder".
Stap 2: Inloggen en bestellen
Als je al klant bent log je in. Ben je nog geen klant, maak dan een nieuw account aan.
Stap 3: Levering
Je kunt bij Sticker.nl een afwijkend afleveradres opgeven. DHL bezorgt al onze pakketjes met de grootste zorg, tevens ontvangt je een Track & Trace-link om het pakketje te volgen. Aangezien DHL een handtekening voor levering wil, moet er iemand op het adres aanwezig zijn. Een gedetailleerde beschrijving vind je bij DHL. Soms wordt je pakket door een andere pakketdienst geleverd. In dat geval ontvang je niet altijd een Track & Trace-code.
Stap 4: Betaling
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. In de veelgestelde vraag Wat zijn de betaalmogelijkheden? vind je hier meer informatie over.
Stap 5: Bestanden aanleveren
Je kunt de bestanden bij Sticker.nl op drie manieren aanleveren:
- Je kunt zelf een ontwerp maken met de ontwerpmodule. Je bestand is gelijk gereed en nadat wij de betaling binnen hebben kan de productie meteen gestart worden.
- Uploaden via sticker.nl. Je bestand wordt in proefvorm aangeboden. Na goedkeuring start de productie.
- Alternatief aanleversysteem (bv. Wetransfer.com). Je bestand wordt in proefvorm aangeboden. Na goedkeuring van dit bestand start de productie.
Stap 6: Levering
De levertijd geldt vanaf het moment dat we je betaling en je goedkeuring op de digitale drukproef binnen hebben. |
|
|
|
|
|