|
Wat kun je allemaal met je gebruikerspagina? |
|
|
|
Als je bij ons een bestelling plaatst, krijg je een gebruikerspagina. Wat kun je allemaal met die pagina? En hoe krijg je daar toegang tot? In dit blog geven we daar uitleg over. |
Je kunt op meerdere manieren naar je gebruikerspagina toegaan. Als je je geregistreerd hebt als klant, kun je naar je pagina toegaan door in te loggen. Een andere manier om naar de gebruikerspagina te gaan is door op de knop Besteloverzicht te klikken in de bevestigingsmail van je bestelling. Werkt deze knop niet, dan kun je ook de link Klik hier voor je besteloverzicht gebruiken. Deze methode werkt ook als je als gast een bestelling hebt gedaan. Toch is het handiger om je te registreren, omdat je dan altijd toegang hebt tot je gegevens.
Je bestelling volgen
Wil je weten wanneer je bestelling geleverd wordt? Dat kun je zien via je gebruikerspagina. De datum die bij je bestelling staat is de dat dat je je bestelling binnen krijgt. Je bestelling kan gedurende de hele dag bezorgd worden. Het kan dus zijn dat deze pas aan het einde van de dag geleverd wordt. Onze bezorgdienst maakt zijn eigen planning. Daar hebben wij geen invloed op.
Betalen of bestand uploaden
Is je bestelling nog niet afgerond, bijvoorbeeld omdat je nog moet betalen en/of een bestand aanleveren? Dan kun je dat via je gebruikerspagina regelen. Daar kun je precies zien welke acties je nog moet ondernemen. Ook kun je de drukbestanden die je aangeleverd hebt bekijken. Houd er rekening mee dat als je je drukbestand hebt goedgekeurd je bestelling in productie gaat. Iets aanpassen aan je order is dan in de meeste gevallen niet meer mogelijk.
Een herhaalorder plaatsen
Via je gebruikerspagina kun je ook een herhaalorder plaatsen. Dit is handig als je dezelfde stickers weer wilt bestellen. Klik op de link Herhaalorder in winkelmand en doorloop de stappen. Het drukbestand wordt automatisch aan je bestelling gekoppeld. Soms kan het zijn dat je geen herhaalorder kunt plaatsen. Zo is dat niet mogelijk bij bestellingen die in 2015 of eerder zijn geplaatst. Ook als iets afwijkend is aan je order, is een herhaalorder niet mogelijk.
Je gegevens aanpassen
Zelf je gegevens aanpassen kan ook via de gebruikerspagina. Zo kun je een fout in je gegevens corrigeren. Of een ander verzendadres of e-mailadres invullen. Let op! Doe je dit terwijl je bestelling in behandeling is? Stuur dan ook een e-mail naar info@sticker.nl. Het kan namelijk zijn dat je bestelling al is overgedragen aan onze vervoersdienst en dan wordt de wijziging niet meer meegenomen.
Een factuur downloaden
Op de dag dat je bestelling bij ons de deur uitgaat, ontvang je automatisch een factuur via het opgegeven e-mailadres. Wil je je factuur al eerder hebben voor je administratie? Of heb je de mail met de factuur niet meer? Dan kun je deze dus zelf downloaden.
Offertes bekijken en goedkeuren
Via je gebruikerspagina kun je ook je offertes bekijken en goedkeuren. Handig als je meerdere offertes tegelijk hebt aangevraagd. Wel moet je ingelogd zijn op moment dat je de offertes aanvroeg. Anders weten wij niet welke offerte bij welke klant hoort. Heb je vragen? Neem contact met ons op.
|
|
|
|
|
|