|
Zo werkt het plaatsen van een herhaalorder |
|
|
|
Heb je al eerder stickers bij ons besteld en wil je deze nog een keer bestellen? Dan kun je een herhaalorder plaatsen. In dit blog leggen we uit welke stappen je daarvoor moet volgen. Ook geven we aan wat de voordelen zijn van registreren als klant. |
De makkelijkste manier om een herhaalorder te plaatsen is om naar je account te gaan. Als je ingelogd bent, kun je je eerdere bestellingen bekijken. Zoek de bestelling die je wilt herhalen en klik op 'Herhaalorder'. Je bestelling wordt dan automatisch in het winkelmandje geplaatst. Vervolgens kun je deze betalen. Het drukbestand wordt automatisch aan je order gekoppeld. Daarna gaat je herhaalorder naar de productie. |
Heb je geen account?
De stappen van hierboven werken alleen als je een account hebt. Heb je geen account dan kunnen wij op basis van je oude order wel een offerte maken. Deze kun je accorderen en daarna betalen en vervolgens het bestand aanleveren. Het is handig als je nu wel een account aanmaakt, zodat je de volgende keer wel gemakkelijk een herhaalorder kunt plaatsen.
Andere opdruk?
Het kan ook zijn dat je wel een zelfde soort sticker wil, maar met een andere opdruk. Dan is het het handigste om nieuwe stickers te bestellen. Een andere optie is dat wij een offerte maken op basis van de oude order. Deze kun je dan goedkeuren. Na betaling kun je het nieuwe bestand aanleveren en goedkeuren. |
Ander soort sticker?
Wil je wel dezelfde opdruk, maar een ander soort sticker of een andere oplage? Dan kun je ook het beste nieuwe stickers bestellen. Indien nodig kunnen wij het bestand van een eerdere order aan de bestelling koppelen. Vermeld in het opmerkingenveld het BR-nummer van je oude bestelling. Dan weten wij welk bestand we aan de nieuwe order moeten koppelen. Heb je die informatie niet meer? Neem contact met ons op. Nadat wij het bestand gekoppeld hebben, hoef je deze alleen maar goed te keuren. |
Voordelen registreren als klant
Als je een account hebt, kun je al je gemakkelijk al je oude orders bekijken. Andere voordelen van registreren zijn:
- Je kunt openstaande offertes bekijken en accorderen.
- Je kunt je contactgegevens aanpassen.
- Je kunt al je facturen bekijken en downloaden.
- Als je op rekening wilt betalen, moet je geregistreerd zijn als klant.
- Je kunt zaken regelen van lopende orders, zoals je order betalen of een bestand aanleveren.
- Je kunt zien wat de verwachte levertijd is van een lopende bestelling.
Vandaar dat we iedereen adviseren een account aan te maken. Dit kan tijdens het plaatsen van een bestelling. Heb je een vraag? Stuur een e-mail naar info@sticker.nl of bel (0)546 539 877.
|
| Veelgestelde vragen | | | 1. Wat zijn de voordelen van een herhaalorder? | Je kan een eerder geplaatste bestelling opnieuw bestellen. Je hoeft niet het hele bestelproces opnieuw te doorlopen en het ontwerp opnieuw aan te leveren. Kortom scheelt het veel tijd. |
| | 2. Wat zijn de voordelen van registreren als klant? | Je krijgt mogelijkheden tot meer opties zoals bijvoorbeeld je oude orders bekijken accorderen, je kunt zaken regelen tijdens een lopende order en nog veel meer. |
| | 3. Hoe kom ik aan een factuur van mijn bestelling? | In het besteloverzicht heb je de mogelijkheid om je factuur te downloaden. Een oranje link is te zien met de tekst 'Klik hier om uw factuur te downloaden'. Als je deze aanklikt, downloadt het systeem de factuur van je bestelling.
|
|
|
|
|
|
|
|