Waarom kan ik geen stickers via de mail bestellen? |
|
Het is bij ons niet meer mogelijk om stickers te bestellen via de e-mail. Wij zijn gestopt met deze manier van bestellen, omdat je dan veel meer kans hebt op fouten. Sommige mensen vinden bestellen via de website omslachtig. Dit lijkt wellicht zo, maar het heeft veel voordelen:
- Je kunt je bestelling inzien via de website. Zo kun je zien welke acties er nog moeten gebeuren voordat je bestelling in productie gaat.
- Je kunt de status van je bestelling volgen. Als de stickers in productie zijn, zal je een verwachte verzenddatum zien staan.
- Als je je geregistreerd hebt tijdens het bestellen, kun je herhaalorders plaatsen. Dit is handig als je later nog een keer dezelfde stickers wil bestellen.
- Je kunt de factuur downloaden.
- Als je je geregistreerd hebt tijdens het bestellen, kun je zelf je contactgegevens en het verzendadres veranderen.
Eerst offerte aanvragen
Een offerte aanvragen kan nog wel via de e-mail. Al kan dat ook via het offerteformulier op de website. Als je akkoord gaat met de offerte kun je daar heel eenvoudig een bestelling van maken door de bestelknop in de offerte te gebruiken. Heb je meerdere offertes? Dan kun je deze een voor een in je winkelmand plaatsen. Daarna kun je je bestelling afronden.
|
|
|
|
|
|